My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15103635

Kundservicemedarbetare på deltid till Ecochange i Norrköping

Är du en serviceminded person som gillar att ha många bollar i luften och hitta kreativa lösningar? Kika hit! Ecochange söker nu efter deltidsarbetare som kan börja omgående. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval.

Ansök här

Företag: Ecochange AB

Plats: Norrköping

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Deltid, 10 timmar i veckan (flexibelt)

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Ecochange är ett väletablerat bolag som samarbetar med de största cykeltillverkarna för att leverera förmånscyklar i Sverige. Med deras långa erfarenhet i branschen vet dem att förmånscyklar innebär så mycket mer än leverans av cyklar. För att det ska vara tryggt och enkelt för arbetsgivare har de genomtänkta försäkringslösningar, smidig administration och support för medarbetarna. Som kundservicemedarbetare kommer du leverera högklassig service och förväntas kunna jobba ungefär 10 timmar i veckan. Du kommer få vara en del av ett familjärt, stöttande och varmt företag och även ha ett mindre team som arbetar tätt tillsammans. Introduktionen kommer äga rum under 3 dagar med stöttning av kollegor.

Arbetstiderna kommer förläggas mellan 8-18 mån-tors, 8-16 fre.

Du erbjuds

  • Möjlighet att få vara en del av ett familjärt och växande företag.
  • En dedikerad konsultchef och karriärspartner.
  • Ett givande extrajobb

Arbetsuppgifter

  • Ta emot ärenden på telefon kopplat till: produktrelaterade frågor, avtal, beställningar, stölder etc.
  • Hantera mail/övrig admin.

Vi söker dig som

  • Behärskar svenska flytande i tal och skrift då arbetet kräver de.
  • Har en annan sysselsättning på minst 50%.
  • Har möjlighet att arbeta minst 10 timmar i veckan.
  • Är över 18 år.
  • Har tidigare arbetslivserfarenhet av servicearbete.

Det är meriterande om du har

  • Förmågan att behärska flera språk.
  • Ett cykel/friluftsintresse och bryr sig om miljö/hälsa.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Självgående
  • Serviceinriktad
  • Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Frida Jahrl eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på lin05@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15103635

Ansök här