My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15102084

Kundsupport till inom affärssystem till Aspia!

Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta inom en teknisk support och har ett intresse för ekonomi. I rollen som kundsupport hos Aspia kommer du ge stöd till kundanvändare samt interna medarbetare som arbetar i Aspias affärssystem. Har du 1-2 års erfarenhet av support och önskar ta en spännande riktning i arbetslivet? Då kan det här vara uppdraget för dig!

Ansök här

Plats: St:Eriksplan

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Heltid, Heltid

Startdatum: Så snart som möjligt

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Academic Work söker, för vår kunds räkning, dig som vill arbeta i en teknisk support på ett växande bolag inom redovisning, löner och skatt. Bolaget har ett eget affärssystem som externa kunder och interna medarbetare använder, och din uppgift är att ge support av detta system. Givetvis kommer Aspia ge dig utbildning i systemet.

Rollen innefattar hantering av inkommande ärenden där fokus ligger på problemlösning. Du kommer trivas i den här rollen om du brinner för att leverera god service, har en hög arbetsmoral och driv samt trivs i en miljö med högt tempo. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen, därför kommer första steget i den här processen personlighets- och logiktester som vi skickar ut till dig.

Du erbjuds

  • En dedikerad konsultchef och karriärspartner
  • Chansen att kliva in en en långsiktig roll på ett växande bolag

Arbetsuppgifter

  • Hantera ärenden via mejl och telefon
  • "First point of contact" för kundanvändare samt interna medarbetare för tekniska problem i Aspias affärssystem
  • Ha ett tätt samarbete med systemvaltare på Aspia och leverantörer

Vi söker dig som

  • Har som lägst en avslutad gymnasieutbildning
  • Ett starkt intresse för teknik och/eller ekonomi
  • God telefonvana och duktig att förstå nya system
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl skrift som tal

Det är meriterande om du har

  • Tidigare erfarenhet inom kundservice under 1-2 års tid

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen. Därför ser vi att du besitter nedan personliga egenskaper:

  • Serviceinriktad
  • Lösnings- och kvalitetsinriktad
  • Kommunikativ
  • Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Maya Westerberg eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på ste04@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15102084

Ansök här