My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15104306

Administrativ samordnare till CRM-Konsulterna

CRM - Konsulterna i Sverige AB

Vi söker nu en ambitiös och skicklig assistent till CRM-Konsulterna. Rollen passar dig som har en administrativ och kreativ ådra och som vill bli en del av en framåtskridande organisation som värdesätter kunskap och kvalitet. Är du i början av din karriär och redo för ditt första steg in i affärsvärlden? Brinner du för service och professionalism? Då kan det vara dig vi letar efter!

Ansök här

Företag: CRM - Konsulterna i Sverige AB

Plats: Kungsholmen

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid

Startdatum: Så snart som möjligt

Typ av uppdrag: Rekrytering

Om tjänsten

I rollen kommer du att stöta på olika typer av administrativa uppgifter, som du tar dig an på ett självständigt och strukturerat sätt. Dina arbetsuppgifter inkluderar att hantera material, skapa PowerPoints, ansvara för bokningar och organisera evenemang. Du kommer även att vara ansvarig för kontorslokalerna, där du tar hand om sedvanliga kontorsuppgifter som posthantering, påfyllning av material och bokningar. Du blir en del av en organisation där stämningen präglas av prestigelöshet, värme och där nya idéer välkomnas med öppna armar.

Du erbjuds

  • Möjligheten att vara en del av en varm och värderingsdriven organisation.
  • En aktiv och engagerad arbetsplats med regelbundna evenemang och teamaktiviteter.
  • En chans att växa och forma din roll i en snabbt växande organisation. Då rollen är ny i organisationen får du stor möjlighet att själv forma den.
  • En unik möjlighet att arbeta nära ledningsgruppen och bidra till fortsatt framgång.

Arbetsuppgifter

  • Arbeta nära Operations Manager och för att implementera och förbättra processer och dokumentation.
  • Ge administrativt stöd till ledningsgruppen, inklusive att föra anteckningar under möten och organisera konferenser.
  • Delta i onboardingprocessen av nya medarbetare.
  • Arbeta och upprätthålla god datakvalité i system såsom CRM och affärssystem inkl. uppföljning av aktiviteter.
  • Stötta i att skapa och upprätthålla en bra arbetsmiljö och relationer med kunder och interna medarbetare.

Vi söker dig som

Vi söker dig som är prestigelös, serviceminded, flexibel och självständig. Du trivs med att ta eget ansvar och kan arbeta i ett högt varierande tempo. Med ett brett kontaktnätverk är du van vid att skapa relationer. Vi tror även att du besitter ett stort intresse för affärssystem. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten. Motivera väl i din ansökan varför du valt att söka.

Formella krav:

  • Har en avslutad gymnasieutbildning, vi ser det som ett stort plus om du har en akademisk examen inom exempelvis Business Administration.
  • Tidigare erfarenhet av en roll inom service. Erfarenhet av en liknande roll inom kontorsadministration eller liknande bedöms som meriterande.
  • Mycket goda IT-kunskaper, innefattande Office-paketet samt förmågan att enkelt kunna sätta dig in i nya system.
  • Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, eftersom du dagligen kommer att kommunicera på båda språken.
  • Körkort är meriterande men inget krav.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

CRM - Konsulterna i Sverige AB

CRM-Konsulterna (CRMK) grundades år 2010 av Gustaf Westerlund, en av Sveriges mest namnkunniga experter på Microsoft Dynamics 365. Sedan dess har bolaget vuxit och etablerat sig på den svenska CRM-marknaden som en mycket kompetent och kreativ spelare. Läs mer om CRMK på deras hemsida: Om oss - CRM-Konsulterna (crmkonsulterna.se)

Bli direktrekryterad till CRM - Konsulterna i Sverige AB

Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att den kandidat som får tjänsten blir direktanställd av kundföretaget. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work.

Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Milly Ellqvist Weidstam eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stn05@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15104306

Ansök här