My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15104282

Administratör på deltid till Castanum Förvaltning!

Castanum Förvaltning AB

Nu har du som studerar ekonomi möjlighet att kliva på ett meriterande deltidsjobb vid sidan av dina studier! Detta är en tjänst för dig som är engagerad och nyfiken och som gillar ordning och reda. Skicka in din ansökan idag, vi arbetar med löpande urval.

Ansök här

Företag: Castanum Förvaltning AB

Plats: Sundsvall

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Deltid, ca 16h/vecka

Startdatum: Juni 2024

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Just nu söker vi tillsammans med Castanum Förvaltning en administrativ assistent på deltid. Castanum Förvaltning är moderbolaget i en stor lokal koncern innefattande dotterbolagen Pinus Maskin, Picea Bygg samt Jamtbygg och de driver även fastighetsbolaget Castanum Fastigheter. Castanum förvaltning ska fortsätta sin tillväxtresa och ökar både inom sitt område samt med etableringar i andra regioner. Utöver att de utvecklas som bolag är de måna om sina medarbetares utveckling och inom koncernen har många av medarbetarna gjort karriär och utvecklats från att stötta upp i organisationen till att i dagsläget ha ledande roller. Nu behöver de förstärka med en till person till deras ekonomi- och administrationsteam som i dagsläget består av tre personer. Du kommer att arbeta från deras lokaler i Sundsvalls stadskärna.

I din roll kommer du att arbeta med administration och till viss del ekonomi, framförallt kommer du att hantera administration kring onboarding vid fastighetsköp och för befintlig förvaltning samt administrativa projekt inom koncernen. Exempelvis kommer dina arbetsuppgifter bestå av:

  • Hantering och administration av kontrakt
  • Skriva protokoll och lägenhetsannonser
  • Driva administrativa projekt

Du erbjuds

  • Bli en del av ett familjärt team med högt i tak och med många bollar i luften
  • Möjlighet att ansluta till ett bolag som är på en tillväxtresa och som vill utvecklas inom digitalisering där du kan vara en nyckelspelare
  • Stora möjligheter att fortsätta utvecklas inom koncernen

Vi söker dig som

  • Studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi med 1-2 år kvar av studierna
  • Har vana av att arbeta med Excel
  • Har mycket goda kunskaper i svenska samt grundläggande kunskaper i engelska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Samarbetsinriktad
  • Strukturerad
  • Självgående

Övrigt:

  • Arbetstider: Flexibelt utifrån studierna. Cirka 16h/vecka, mån-fre mellan kl.8.00-17.00

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Freja Wojén Qvick eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sun01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15104282

Ansök här