My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15104114

Chefssekreterare på kortare uppdrag till myndighet i Karlstad!

Koordinering, administration och chefsstöttning - känner du att det är uppgifter som lockar dig ska du läsa vidare! För kortare uppdrag med chans till förlängning söker vi nu en riktigt vass chefssekreterare som uppskattar en händelserik vardag som kan starta så snart som möjligt.

Ansök här

Plats: Centrala Karlstad

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid

Startdatum: Så snart som möjligt

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

För myndighet i centrala Karlstad söker vi nu dig som vill arbeta i en koordinerande roll med arbetsuppgifter kopplat till chefsstöttning. För att kvalificera dig för rollen ser vi att du som söker har riktigt goda administrativa kunskaper och gärna erfarenheter från arbete inom myndighet. Uppdraget innebär en nyckelroll i ledningens dagliga verksamhet och arbetsuppgifter som förekommer är bland annat kontakter med många olika människor i skilda roller och med olika synpunkter, ibland även kritiska, vilket ställer höga krav på flexibilitet och integritet.

Då rollen är ett kortare uppdrag kan det innebära att du inte behöver axla alla arbetsuppgifter som presenteras, men det är viktigt att du känner du väldigt trygg i den administrativa delen.

Du erbjuds

  • Ett kortare uppdrag med chans till förlängning hos myndighet i centrala Karlstad
  • Trevliga kollegor i fina lokaler
  • Bekväma kontorstider
  • Anställning hos Academic Work med uppdrag hos myndighet

Arbetsuppgifter

  • Koordinering av interna och externa möten
  • Planera och samordna möten och vissa aktiviteter
  • Skicka kallelser och föra protokoll
  • Publicera och skriva texter för intranätet och till den externa webben

Vi söker dig som

  • Har bred administrativ erfarenhet, gärna med koordinerande inslag
  • Rollen är avancerat administrativ och ställer därmed höga krav på väldigt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • Bor i Karlstad med omnejd och har möjlighet att arbeta på plats på kontoret
  • Har goda kunskaper i Officepaketet

Det är meriterande om du har

  • Arbetat inom statlig myndighet
  • En utbildning som anses meriterande för tjänsten

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Anpassningsbar
  • Resultatinriktad
  • Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Madeleine Blom eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på kar01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15104114

Ansök här