Är du språkligt begåvad, tycker om att korrekturläsa och författa formella texter och letar efter ett utvecklande extrajobb? Vår kund söker dig som har ett öga för detaljer för att hjälpa deras VD med administration, webb och text. Låter det intressant? Sök redan idag!
Stad: Stockholm
Jobbkategori: HR/kontor/administration
Omfattning: Deltid, 16h/vecka fördelat över 2-5 dagar, efter veckovis överenskommelse
Startdatum: Omgående
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Som administrativ assistent kommer du arbeta nära företagets VD för att få vardagen att flyta på, avlasta med administration och vara behjälplig i en rad olika uppgifter.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
Det kan tillkomma fler uppgifter under uppdragets gång.
Du erbjuds:
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Det är meriterande om du har:
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande här