My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15102053

Administrativ stjärna sökes till uppdrag omgående!

Har du ett par års administrativ vana och arbete i Excel? Se hit! Nu sökes vi dig som är tillgänglig omgående för att ta sig an ett projekt hos vår kund placerad i Solna. Urval sker löpande, välkommen med din ansökan!

Ansök här

Plats: Solna

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid, 3 månader med möjlighet till förlängning

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vår kund är ett internationellt bolag med sitt huvudkontor placerat i Solna. De söker nu två administrativa resurser som ska hjälpa kontraktavdelningen i ett projekt. Arbetsuppgifterna kommer vara att samla in och administrera information från fakturor och sammanställa en överblick i Excel.

Projektet startar omgående och beräknas pågå minst 3 månader, med möjlighet till förlängning. Med hänsyn till projektet kommer arbetet ske från kontoret och arbetstiderna är vardagar 08-17.

Arbetsuppgifter

  • Samla in underlag från fakturor i samarbete med revisorsavdelningen.
  • Kontakta underleverantörer för att säkerhetsställa uppgifter.
  • Förbereda en översikt i Excel baserat på ovanstående.

Vi söker dig som

  • Har ett par års administrativ vana
  • Har god vana i Excel och tidigare utfört arbeten i Excel
  • Har flytande kunskaper i engelska, då både intern och extern kommunikation sker på engelska inom bolaget

Det är meriterande om du har

  • Tidigare erfarenhet av att administrera fakturor, förslagsvis har du arbetat som fakturaadministratör

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Strukturerad
  • Självgående
  • Noggrann

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Molly Rytter eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stw06@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15102053

Ansök här