Sökresultat
Annons-ID: 15097751

Administratör sökes till Aller Media!

Aller Media

Är du på jakt efter nästa uppdrag? Har du administrativ erfarenhet och tidigare jobbat med leverantörsreskontra? Vi söker dig som är noggrann, självgående och redo att starta omgående. Sök rollen redan idag då vi tillämpar löpande urval!

Ansök här

Företag: Aller Media

Stad: Stockholm

Jobbkategori: Ekonomi/juridik/inköp

Omfattning: Heltid, Heltid, tidsbegränsat uppdrag

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Aller Media söker en administratör som kan starta omgående och stötta upp på marknadsavdelningen med deras fakturaflöden. I rollen förväntas du kontera fakturor och du behöver också ha Excel-kunskaper, då det används för att summera och hantera kostnader. Detta uppdrag är på heltid, och är ett tidsbegränsat och förväntas pågå mellan 3-6 månader. Din arbetstider kommer att vara kontorstider med viss flexibilitet, och du utgår från vårt nyrenoverade mediehus i centrala Stockholm på Humlegårdsgatan 6. Vi söker dig som har rätt inställning gentemot arbetsuppgifterna och vi ser det som ett stort plus om du gillar siffror och har med dig grunder i ekonomi från tidigare erfarenheter eller studier.

Du kommer att arbeta i ett företag i konstant utveckling där ingen dag är den andra lik. Det är en kreativ miljö där allt är möjligt. Aller Media har en peppande kultur där de jobbar mot gemensamma mål och supporterar varandra. Detta är ett företag med mycket kärlek för sina anställda, användare och kunder!

Du erbjuds

  • Värdefull erfarenhet på ett av Sveriges största mediebolag
  • En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din karriär

Arbetsuppgifter

  • Stötta marknadsavdelningen i administrativa och ekonomirelaterade arbetsuppgifter som exempelvis: daglig kontering och kostnadsfördelning av fakturor samt upprätta olika underlag i Excel

Vi söker dig som

  • Tidigare arbetat administrativt
  • Har erfarenhet med leverantörsrekontra eller motsvarande ekonomi-, eller fakturahantering
  • Har goda svenska och engelska språkkunskaper
  • Har god vana av att arbeta i Excel

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Självgående
  • Noggrann
  • Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Aller Media

Aller Media är ett av Sveriges största mediehus där vi varje dag utmanar, springer snabbt och vågar testa nya och roligare vägar. Vi drivs av vår vision att göra kvinnors liv rikare och skapar genom starka varumärken och innehåll med hög redaktionell kvalitet, underhållning och inspiration till kvinnor. Hos oss finns en inbjudande gemenskap och en omtanke om varandra som gör det roligt och enkelt att utvecklas tillsammans. Vill du vara med på vår resa?

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Ansök här