My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15101744

Administratör till Elon Groups Helpdesk team i Örebro!

Elon Group

Vi söker dig som vill förstärka Elon Groups sammansvetsade Helpdesk team under 6 månader! Här ges du chansen att arbeta med kundadministration och Helpdeskärenden tillsammans med ett team som värdesätter att ha roligt på jobbet. Teamet hos Elon väntar på att välkomna dig som har positiv inställning och trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma mål. Är det här tjänsten för dig? Ansök redan idag!

Ansök här

Företag: Elon Group

Plats: Omgående

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid, 6 månader

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Till Elon Groups huvudkontor i Örebro söker vi en administratör för ett uppdrag som sträcker sig 6 månader. Du kommer att tillhöra team Helpdesk med huvudsakligt fokus på kundadministration i affärssystemet Jeeves. På grund av en systemförflyttning kommer teamet behöva extra förstärkning. Du kommer att samarbeta nära dina tre teamkollegor och sitta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med ungefär 20 kollegor som alla jobbar med service inom olika områden gentemot företagets kunder. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Elon.

Du erbjuds

  • Värdefull erfarenhet från Nordens största butikskedja för hemelektronik och vitvaror
  • Möjligheten att få bli en del av ett team som har kul på jobbet och gör sina kunder nöjda

Arbetsuppgifter

  • Kundadministration och medlemsförändringar i affärssystemet Jeeves
  • Helpdeskärenden i Office365, PinMeTo och Nimbler
  • IT-beställningar till intern personal
  • Stötta receptionen vid behov

Vi söker dig som

  • Har tidigare erfarenhet från administrativt arbete och besitter mycket god systemvana
  • Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

I din ansökan vill vi att du tydligt motiverar ditt intresse för att arbeta inom administration och för Elon Group som företag!

Det är meriterande om du har

  • Kunskaper i affärssystemet Jeeves eller andra affärssystem

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Samarbetsinriktad
  • Kommunikativ
  • Strukturerad

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ett personlighetstest kommer att ingå i processen.

Övrigt

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Anställningen sträcker sig 6 månader, heltid under vardagar med arbetstider förlagda 8-16.30
  • Placering: Örebro, Marieberg

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Elon Group

Elon Group är en nordisk allians som ägs och drivs av egna företagare och handlare i Sverige, Norge, Island, Finland och Danmark. De har styrkan hos ett storbolag, med engagemanget från entreprenörer med lång erfarenhet av sin lokala marknad och kunder. Med över 500 butiker runtom i hela Norden finns de tillgängliga för att hjälpa och erbjuda service där deras kunder finns. Varje butik har egna säljare, rådgivare, installatörer och montörer. Butikerna fungerar även som lokala lager nära kunden, vilket möjliggör oslagbara ledtider.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Matilda Ekholm eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på ore01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15101744

Ansök här