Cure Media utökar nu marknadsteamet och söker en passionerad och engagerad Content Marketer som vill följa med på en spännande och dynamisk resa mot att bli det första valet för varumärken och influencers i Europa!
Företag: Cure Media
Stad: Stockholm
Jobbkategori: Marketing / Information / Media
Omfattning: Heltid, Heltid
Startdatum: Enligt Överenskommelse
Typ av uppdrag: Rekrytering
Cure Media är den ledande Influencer Marketing-byrån i Norden och har nyligen blivit utnämnd till Årets Influencer Marketing-byrå. Bolaget fokuserar på datadriven och strategisk influencer-marknadsföring och samarbetar med attraktiva och marknadsledande varumärken, såväl nationellt som internationellt. Du kommer att vara en del av ett engagerat marknadsföringsteam där relevant content är ryggraden i marknadsföringsstrategin. Rollen passar dig som trivs att arbeta både operativt och strategiskt, samt samarbeta med såväl interna som externa kontaktytor. Genom din kommunikativa förmåga skapar du innovativt content, såväl skriftligt som grafiskt, samt är trygg i att presentera din vision och guida kunderna i rätt riktning för att nå önskade resultat.
Du erbjuds
Arbetsuppgifter:
I den här rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt på dina personliga egenskaper och potential framåt. För att trivas i rollen ser vi att du har en fallenhet för att arbeta självgående och trivs när du får arbeta initiativtagande och nytänkande. I ditt förhållningssätt är du lösningsorienterad och nyfiken kring att ta dig an nya tillvägagångssätt i arbetet. Vidare ser vi att du är resultatorienterad och arbetar hårt för att nå dina mål och deadlines med fina resultat. Givetvis har du ett skarpt öga för detaljer och trivs när du får använda din kreativa ådra!
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att den kandidat som får tjänsten blir direktanställd av kundföretaget. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work.