Tycker du om att ge förstklassig service och vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Är du dessutom en självgående person med ett intresse för administration och problemlösning? Då kan det vara dig vi söker till Corem i Norrköping. Ansök redan idag då urval sker löpande!
Företag: Corem Property Group AB
Stad: Norrköping
Jobbkategori: HR/kontor/administration
Omfattning: Heltid
Startdatum: Oktober
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
I rollen som förvaltningsassisten kommer du vara ett administrativt stöd till enhetens personal. Detta innebär en kombination av serviceorienterade uppgifter och administration. Den administrativa delen innebär bland annat upprättning av avtal, nyckelhantering, posthantering, planering av marknadsaktiviteter samt hantera bokningar. Du kommer även vara ansiktet utåt för Corem genom att bemanna receptionen under vissa delar av arbetsdagen. Utöver detta kommer du ha ett ekonomiskt ansvar i form av fakturahantering inom affärsenheten, något som också kräver mycket kontakt med centrala funktioner. Rollen innebär en stor variation i det dagliga arbetet och vi ser att du är en person som vågar ta för dig.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning. Du kommer att erhålla en god introduktion där du får en inblick i de dagliga arbetsuppgifterna.
Du erbjuds
Det är meriterande om du har
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Corem Property äger, utvecklar och förvaltar fastigheter för framtiden. Företaget är idag verksam runtom i Sverige men även i New York. Läs mer om företaget på deras hemsida via länken nedan!
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande här