My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15101715

Innesäljare till Västerås!

Vill du vara spindeln i nätet och driva försäljningen framåt? Är du redo att ta på dig rollen som innesäljare där din energi och förmåga att bygga relationer blir avgörande? Om du söker en roll där du kan påverka resultaten och samtidigt utveckla dina försäljningsfärdigheter, så kan vår tjänst som innesäljare vara den perfekta platsen för dig!

Ansök här

Plats: Västerås

Jobbkategori: Försäljning

Omfattning: Heltid, vikariat till september 2024.

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

I rollen som Innesäljare är din huvudsakliga uppgift att etablera långsiktiga och förtroendefulla kundrelationer med företag(B2B). Utöver detta kommer du att spela en viktig roll i att ge administrativt stöd till våra säljare. Om du brinner för att skapa starka företagskopplingar och samtidigt trivs med att hantera administrativa processer.

Du kommer tillhöra en organisation som arbetar med rådgivning av försäkringar för att skapa trygghet till företagare och dess anställda. Teamet består av seniora kollegor som kommer introducera dig till arbetsuppgifterna och stötta dig under arbetets gång.

Rollen är ett vikariat som sträcker sig till september 2024.

Arbetsuppgifter

  • Erbjuda rådgivning via telefon, digitala möten samt på kontoret i Västerås.
  • Proaktivt kontakta befintliga kunder.
  • Assistera och stötta kollegor med administrativt arbete.

Vi söker dig som

  • Har licens Insurecheck och/eller livdiplom.
  • Har relevant arbetslivserfarenhet.
  • Kan tala och skriva flytande på svenska och då språket förekommer i det dagliga arbetet.

Det är meriterande om du har

  • Jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare.
  • Intresse för ekonomi och företagsamhet.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Självgående
  • Affärsinriktad
  • Resultatinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Malin Nilsson eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på Vas01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15101715

Ansök här