My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15104467

Office Coordinator till Agrisera i Umeå i Sommar!

Tycker du om att ge förstaklassig service och vill arbeta med varierande arbetsuppgifter? Är du en strukturerad och problemlösande person? Vi söker nu en Office Coordinator till Agrisera i Umeå. Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Ansök här

Företag: Olink Proteomics AB

Plats: Umeå

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

I rollen som Office Coordinator kommer du att ha ett övergripande ansvar över Agriseras kontorsservicen på de två siterna i Umeå-området. Du ser över att den standarden som förväntas hålls på arbetsplatsernas allmänna ytor. Rollen är ny i Umeå så den kommer få växa fram då du styr arbetet självständigt och hittar egna vägar. Det gör du genom att koordinera arbetsuppgifter och ha kontakt med externa leverantörer av tjänster, samarbetspartners samt hyresvärd. Fastighetsrelaterade uppgifter ingår som nyckelhantering, förebyggande arbete kopplat till säkerhet och brand.

I rollen ingår även att ta mot interna medarbetare och externa besökare samt administrativt arbete med internkommunikationen. Du kommer även att vara med och anordna och hålla i event. Du kommer att tillhöra det globala Office Management teamet och arbeta i nära samarbete med dina kollegor som finns på andra orter, majoriteten i Uppsala.

Arbetsuppgifter

  • Ha kontakt med samarbetspartners och leverantörer
  • Administrera och delegera vidare felanmälningar
  • Se till att lokaler ser trevliga och inbjudande ut
  • Ta mot besökare, personal, leverantörer, interna medarbetare från andra delar av världen
  • Anordna event

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av arbete som receptionist, kontorsassistent, internservice eller liknande
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
  • Har mycket goda kunskaper i Officepaketet
  • Har B-körkort och tillgång till egen bil Under rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är driven och har ett öga för detaljer.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Serviceinriktad
  • Initiativtagande
  • Problemlösande
  • Flexibel

Övrig information:

  • Start: Omgående eller enligt överenskommelse, tjänsten på 100% sträcker sig till och med efter sommaren, därefter finns möjligheter till förlängning men då på deltid.
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Umeå

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Cajsa Sjögren Nyberg eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på ume03@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15104467

Ansök här