My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15101628

Produktionsadministratör till ett miljöföretag

Tillsammans med vår kund söker vi nu produktionsadministratörer! Vår kund är ett innovativt företag som jobbar för att främja ett hållbart samhälle med fokus på miljö och sortering. Detta är det perfekta jobbet för dig som vill arbeta i sommar och som trivs med administrativa uppgifter. Välkommen med din ansökan om du vill vara med på resan mot en grön planet!

Ansök här

Plats: Kallhäll

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid, 100%

Startdatum: Mitten av april

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

I rollen som Produktionsadministratör kommer du att spela en central roll i organisationen. Ditt fokus kommer att vara administration och service kopplat till produktion, där du dagligen kommunicerar med kunder, kollegor och samarbetspartners.

Du kommer dagligen hantera uppföljning av utförda uppdrag, hantering av avvikelser i inkommande leveranser, rapportering och återrapportering, fakturering och registervård. Du kommer även att hantera viss vågadministration samt upprättande av transportdokument.

Hur ser en arbetsdag ut? Du kommer att arbeta heltid under mitten av april till slutet av augusti. Din roll är att vikariera för ordinarie personal som är på ledighet över vår och sommarsäsongen. Du arbetar på kontoret med placering i Kallhäll och arbetar mellan kl.7-16. Dina dagar är varierande och ibland blir dem helt annorlunda mot vad du planerat och du måste då prioritera mellan arbetsuppgifter - men detta gör din dag spännande och rolig!

Du erbjuds

  • Möjligheten att vara en del av ett företag som jobbar med hållbarhetsfrågor
  • En bra introduktion till arbetet i samband med start
  • En dedikerad konsultchef som följer upp din trivsel på uppdraget

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av administration
  • Har erfarenhet av kundservice
  • Har en avklarad gymnasieutbildning
  • Har god systemvana
  • Har flytande kunskaper i svenska och engelska, då detta används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du

  • Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en tidigare roll
  • Har en avklarad gymnasieutbildning med inriktning ekonomi
  • Är nyexaminerad inom ett relevant studieområde från universitet eller högskola
  • Har erfarenhet av avfalls- eller transportbranschen

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Noggrann
  • Serviceinriktad
  • Strukturerad
  • Flexibel

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Ellen Smits eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på ste02@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15101628

Ansök här