Vill du vara en nyckelspelare i att skapa enastående kundupplevelser inom service och reparation? Är du redo att leda och påverka på global nivå? Då kan du vara precis den vi letar efter! Vi söker en passionerad och driven Business Lead som kommer att forma framtidens upplevelser för företagets kunder. Om du är redo att ta dig an denna spännande utmaning, se till att skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett dynamiska team.
Stad: Göteborg
Jobbkategori: Ekonomi/juridik/inköp
Omfattning: Heltid, 100%
Startdatum: November
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Övrigt: Möjlighet till distansarbete
Som Business Lead är du globalt ansvarig för kundens upplevelse under ett besök på vår verkstad. I den här rollen kommer du att vara en del av Market Operations-teamet som är en del av Global Car Service & Repair, inom Quality and Logistics-organisationen. Du skulle bli del av ett litet och flexibelt team på 10 personer, där de tillsammans sätter sina prioriteringar och är redo att stödja varandra och ta på sig nya uppgifter/projekt även om de ligger utanför deras normala arbetsomfattning. I den här rollen kommer du att arbeta nära de pågående initiativen inom service- och reparationsområdet.
Du erbjuds
Vi söker för kundens räkning en kandidat som kan erbjuda kontinuerligt stöd till deras organisation. Uppgifterna inkluderar att dokumentera och uppdatera arbetsprocesser för att säkerställa effektivitet. Vid varje förändring i processerna ser de till att informationskällorna, såsom deras webbplats (.com), deras service nätverk och marknadsrepresentanter, är uppdaterade och i synk med de nya riktlinjerna. Dessutom kommer kandidaten att vara ansvarig för att driva noggrant fördefinierade förbättringsprojekt inom deras ansvarsområde för att öka effektiviteten och förmågan att erbjuda en enastående kundupplevelse.
Har erfarenhet av att leda ett projekt där förutsättningarna kanske inte är 100% tydliga och/eller ändras över tid. Vi letar efter någon med gedigen erfarenhet av projektledning, inklusive processarbete och etablering av arbetsmetoder. Du bör också kunna driva verksamheten med uppföljning, besvara frågor och genomföra kontinuerliga förbättringar. Teknisk kunskap och/eller erfarenhet är fördelaktigt på grund av omfattningen av det dagliga arbetet, men helhetsförståelse och kommersiell förståelse har hög prioritet. På företaget kommer du att vara en del av ett tvärfunktionellt och internationellt team, där de använder engelska som sitt huvudsakliga språk för skriftlig och muntlig kommunikation.
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande här