Är du student och har ett brinnande intresse för teknikområdet, särskilt inom nätverk? Skulle du även beskriva dig som en social person som gillar att ha flera kontaktytor, samtidigt som du är självgående och älskar att lösa problem? Då kan detta vara en tjänst för dig!
Företag: Tele2 Sverige Aktiebolag
Stad: Stockholm
Jobbkategori: IT
Omfattning: Deltid, Deltid, ca 2 dagar/veckan, högre omfattning under jul, sommar & semestrar
Startdatum: Oktober
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Som servicepersonal inom NOC kommer du att övervaka och supportera Tele2s nät. Supporten ansvarar för övervakning av det mobila och fasta nät 24/7 365 dagar om året. NOC är spindeln i nätet och ansvarar även för att koordinera felsökning och sprida information både internt och externt. Din uppgift blir att tillsammans med Tele2s supportgrupper se till att kunder har ett stabilt och fungerande nät.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Det är meriterande om du har:
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande här