My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15102861

Teamleader till BokaDirekt i Luleå!

Bokadirekt i Stockholm AB

Vill du arbeta i en varierande roll där du får chansen att leda ett peppat team vars fokus är att tillhandahålla god service och kvalitet för sina kunder? Vi söker för BokaDirekts räkning en arbetsledare till teamet inom First Line support! Låter det intressant? Ansök idag, urval sker löpande!

Ansök här

Företag: Bokadirekt i Stockholm AB

Plats: Luleå

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Heltid, Heltid, tillsvidare

Startdatum: Enligt överenskommelse

Typ av uppdrag: Rekrytering

Om tjänsten

I rollen som arbetsledare på BokaDirekt kommer du att ha en varierande position. Du kommer att vara ansvarig för det interna telefonteamet samtidigt som du även kommer att tillhandahålla högklassig support till BokaDirekts kunder.

Gruppen är indelade i två team med olika arbetsuppgifter varav du kommer ansvara över First Line support teamet som för närvarande består av 6 medarbetare. Ditt huvudsakliga ansvar kommer att vara att säkerställa att teamet arbetar effektivt för att uppnå företagets mål. Detta innebär att fördela arbetsbördan jämnt, kontinuerligt utvärdera teamets prestation, ge feedback och erbjuda stöttning vid behov.

Dina arbetsuppgifter kommer också att inkludera att stötta kunder med tekniska frågor, guida dem genom systemets funktioner och lösa eventuella problem som uppstår. Telefonen kommer att vara ditt främsta verktyg i arbetet, där du kommer att vara tillgänglig för att hjälpa kunder med sina frågor och problem i BokaDirekts interna system.

Vi söker dig som

  • Har en avslutad gymnasieexamen
  • Har tidigare erfarenhet från kundtjänst, IT/ Teknisk support eller liknande arbete av First eller Second Line support
  • Har erfarenhet av arbetsledning och är skicklig på att hantera människor
  • Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska då båda språken används i arbetet

Din personliga lämplighet är något vi lägger stor vikt vid. Som person är du social och gillar att ta kontakt med nya människor. Du är flexibel vilket gör att du är bra på att anpassa dig efter kundernas behov och du strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Serviceinriktad
  • Problemlösande
  • Självgående
  • Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bokadirekt i Stockholm AB

Läs mer om BokaDirekt här!

Bli direktrekryterad till Bokadirekt i Stockholm AB

Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att den kandidat som får tjänsten blir direktanställd av kundföretaget. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work.

Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Victoria Vikman eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på ume03@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15102861

Ansök här