Sökresultat
Annons-ID: 15094898

Teknisk administratör till Bravida i Linköping!

Bravida Sverige AB

Vill du arbeta på ett spännande företag med duktiga medarbetare och goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen? Är du en stjärna på administration och har ett tekniskt intresse? Då kan detta vara helt rätt tjänst för dig!

Ansök här

Företag: Bravida Sverige AB

Stad: Linköping

Jobbkategori: IT

Omfattning: Heltid, 100%

Startdatum: September

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Som teknisk administratör på Bravida får du chansen att arbeta i en bred roll och visa på stort ansvarstagande. Här kommer du fokusera på felanmälningar för säkerhetsverksamheten och mycket av arbetet kommer att röra Linköpings Universitetssjukhus (US) och Vrinnevisjukhuset (VIN) eftersom Bravida har en stor upphandling kopplad till sjukhusen. Du kommer att jobba i ett team med erfarna kollegor som kommer göra allt för att du ska komma in i arbetet så snabbt som möjligt.

Du erbjuds

  • Mentorshandledning av erfarna kollegor
  • Kundkontakt med externa parter och entreprenörer

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Ta emot felanmälningar och utföra/verkställa arbetsorder, beställningar och rekvisitioner.
  • Följa upp och kvalitetssäkra leveranserna.
  • Ta emot återrapporteringar och förbereda faktureringsunderlag.
  • Felavhjälpande åtgärder avseende tillträden och passerkort.
  • Ta fram underlag för statistik och sammanställa den.
  • Utföra aktiva förändringar i säkerhetsanläggningar efter kundens önskemål.

Vi söker dig som

  • Innehar en examen från minst gymnasial nivå.
  • Har god datavana och ett tekniskt intresse eftersom du kommer att arbeta i Bravidas interna system samt deras kunders administrativa system.
  • Talar och skriver obehindrat på svenska.
  • Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter dvs kombination av teknik, administration och kundkontakt.
  • Innehar B-Körkort då tjänsten kräver resor inom Östergötland.
  • Har en god analytisk förmåga.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med koordinering.

För denna tjänst krävs ett utdrag ur belastningsregistret då tjänsten omfattas av särskilda säkerhetsaspekter. Svenskt medborgarskap är ett krav.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Serviceinriktad
  • Strukturerad
  • Självgående
  • Relationsskapande

Övrig information

  • Start: September
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Linköping

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Ansök här