My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15106455

Vi söker Entry Nor's första säljare i Sverige!

Vill du bli en nyckelperson i ett litet men dynamiskt företag som just nu tar sina första steg in i Sverige? Drivs du av utmaningar och har en förmåga att se möjligheter? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med RFID-produkter? Då har vi jobbet för dig!

Ansök här

Företag: ENTRYNOR AS

Plats: Valfritt, inom Sverige

Jobbkategori: Försäljning

Omfattning: Heltid

Startdatum: Enligt överenskommelse

Typ av uppdrag: Rekrytering

Övrigt: Möjlighet till distansarbete

Om tjänsten

Entry Nor är ett litet norskt bolag med fokus på att sälja smarta säkerhetslösningar, baserade på RFID-teknologi. Deras elektroniska låsarmband och kort är designade för att möta behoven hos moderna gym, badhus, hotell och andra verksamheter som värdesätter säkerhet och bekvämlighet.

Efter lanseringen i Norge har man nu bestämt sig för att ta produkten till Sverige. Som första säljare i Sverige kommer du att vara den som introducerar Entry Nor´s produkter på den svenska marknaden och bygger upp kundbasen från grunden. Du kommer att arbeta självständigt, samtidigt som du har stöd från en person i Norge, vilket gör det till en perfekt möjlighet för dig med en entreprenöriell ådra som är sugen på att självständigt driva försäljningen i Sverige.

Vi söker dig som

🔑 Erfarenhet av RFID-lösningar – Du har bakgrund inom B2B-försäljning och har tidigare arbetat med produkter inom RFID eller närliggande teknologier, vilket gör att du har en god förståelse för hur lösningarna kan anpassas till olika kundbehov.

🌟 Självständig och målinriktad – Du är van vid att driva försäljningsprojekt från start till mål och har en personlighet som hjälper dig att skapa och vårda långsiktiga kundrelationer.

💬 Kommunikativ – Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, vilket är nödvändigt för att hantera både lokala kunder och internationella kontakter.

🚀 Flexibel och resvan – Eftersom de inte har något kontor i Sverige, kommer du att arbeta hemifrån och kan vara baserad var som helst i landet. Resor inom Sverige för kundbesök är en viktig del av rollen, så du bör trivas med detta arbetssätt.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli direktrekryterad till ENTRYNOR AS

Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att den kandidat som får tjänsten blir direktanställd av kundföretaget. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work.

Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Milly Ellqvist Weidstam eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv3@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15106455

Ansök här