My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15103345

Kundtjänstspecialist till internationellt support team

Vill du vara en del av vår kunds internationella supportteam i Göteborg? Vi letar efter en serviceinriktad och proaktiv person som vill arbeta med kundsupport för olika internationella marknader. Vill du bli en del av denna energigivande arbetsplats så önskar vi din ansökan redan idag!

Ansök här

Plats: Göteborg

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Heltid

Startdatum: Juni

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Som Kundtjänstspecialist kommer du att hantera inkommande samtal och e-post från patienter, vårdpersonal och återförsäljare. Dina uppgifter inkluderar registrering och administration av kundförfrågningar samt uppföljningsarbete. Du kommer även att hantera kundklagomål och stödja det internationella säljteamet genom att informera kunder om erbjudanden och kampanjer.

När du kliver in genom dörrarna till kontoret får du genast ett fint bemötande av dina kollegor som alla är måna om att just du skall känna dig välkommen och som en i teamet. Företaget har högt i tak och uppmuntrar till skratt och god kultur på jobbet. Du får här chansen på detta föräldrarvikariat att utveckla dina kunskaper inom både support och hälso- & vårdsektorn.

För att lyckas i rollen ska du kunna skapa goda relationer med både kunder och kollegor. Du är en lagspelare med starka empatiska färdigheter som trivs i en högtempomiljö. Utöver det önskas en analytisk och pedagogisk inställning för att kunna erbjuda en utmärkt kundservice.

Du erbjuds

  • Möjlighet att arbeta i en internationell miljö inom ett innovativt företag.
  • Arbete på en flexibel arbetsplats där man har en hybridlösning
  • Chansen att vara med på en resa hos företaget och dess utveckling.

Vi söker dig som

  • Har en relevant eftergymnasial utbildning
  • Tidigare arbetat inom kundsupport - helst med tekniska produkter
  • Talar och skriver svenska & engelska flytande då det krävs i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har

  • Andra språkkunskaper
  • Arbetat i en teknisk support

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Strukturerad
  • Serviceinriktad
  • Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Jennelie Ekbladh eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15103345

Ansök här