Academic Work Logo
Sökresultat
Annons ID: VQRBT2
Company logo

First Line Support till ledande Drivmedelsbolag

För vår kunds räkning söker vi en driven och serviceinriktad First Line Support. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team som gemensamt jobbar för att skapa bästa möjliga service och kundupplevelse. Vår klient värdesätter sina medarbetare högt!

Bromma Blocks

1 september

Heltid, konsultuppdrag 6 månader med möjlighet till förlängning

Konsultuppdrag

Om tjänsten

Academic Work söker för kunds räkning en driven och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. Bolaget är en känd aktör inom drivmedelbranschen med stationer runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett härligt och sammansvetsat team på 5 personer som gemensamt jobbar för att skapa bästa möjliga service och kundupplevelse för deras privatkunder. Teamet består av härliga och sociala kollegor som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet. Här kommer du få ta del av ett spännande och tryggt företag med goda värderingar som värdesätter alla sina medarbetare högt!

Viktig info

  • Arbetstider: 07.50 - 16.30 (40 min lunch)
  • Ej möjligt att jobba på distans

Du erbjuds en gedigen introduktion i början av tjänsten för att få bästa möjliga förutsättningar. Du kommer att både få stöttning av teamet samt din närmsta rapporterande chef.

Arbetsuppgifter

  • Hantera inkommande ärenden från kunder via samtal, chatt och mejl
  • Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
  • Hantera tekniska frågor om kunds betalapp
  • Hantera produktfrågor och felanmälningar
  • Samarbeta internt med ärendeuppföljning

Vi söker dig som

  • Avklarad gymnasial utbildning
  • Tidigare arbetslivserfarenhet inom service
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
  • Goda kunskaper i Outlook och MS Office

Det är meriterande om du har

  • Tidigare arbetslivserfarenhet inom support eller kundtjänst, där de primära arbetsverktygen var telefon, chatt och mejl
  • Tidigare erfarenhet/kunskap i ärendehanteringsystem
  • Kunskap i Salesforce

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Social
  • Ansvarstagande
  • Intellektuellt nyfiken
  • Respektfull

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Har du frågor?

Julia Cenner eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: VQRBT2

Customer Service till ledande aktör inom drivmedelsbranschen!

Stockholm

Heltid

Konsultuppdrag

för 12 timmar sedan

Zendr AB

Kundtjänstmedarbetare till Zendr

Zendr AB

Frösundaviks allé 15, 169 70 Solna

Heltid

Rekrytering

för 4 dagar sedan

Stena Recycling AB

Kundsupport till Stena Recycling

Stena Recycling AB

Äggelundavägen 7, Järfälla

Heltid

Konsultuppdrag

för 4 dagar sedan

IT-supporttekniker för sommaruppdrag i Norrort

Stockholm

Heltid

Konsultuppdrag

för 2 veckor sedan

Serviceinriktad IT-supportmedarbetare

Stockholm

Heltid

Konsultuppdrag

för 4 veckor sedan

Servicedeskmedarbetare till stor aktör

Stockholm

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 månad sedan