Academic Work Logo
Sökresultat
Annons ID: Q0B0CR
Company logo

Inköpsprisadministratör till Saint-Gobain

Som Inköpsprisadministratör på Saint-Gobain får du kombinera struktur, administration och analys med möjligheten att utvecklas i ett internationellt bolag fullt av möjligheter. Sök idag, och starta omgående!

Häggvik

Omgående

Heltid

Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vill du ta nästa steg i din karriär och bli en del av ett globalt, innovativt företag? Vi söker nu en Inköpsprisadministratör till Saint-Gobain i Häggvik. Du blir en del av ett team på 9 personer och kommer främst att arbeta nära en kollega med liknande ansvarsområden. Detta är ett konsultuppdrag på 1 år, med chans till långsiktighet därefter.

Du erbjuds

  • En varierad roll där du får arbeta med både operativa och strategiska uppgifter inom inköpsprishantering.
  • Möjligheten att växa inom ett stort internationellt bolag och med tiden ta dig an nya uppgifter och ansvarsområden.
  • Flexibilitet med möjlighet till distansarbete 2 dagar/vecka.
  • Ett team med högt engagemang och god stämning, där initiativ och egna idéer uppmuntras.

Arbetsuppgifter

I rollen ansvarar du för att hålla företagets inköpspriser korrekta och uppdaterade i SAP. Du tar emot och granskar prisinformation från leverantörer, registrerar den i systemet och säkerställer att allt stämmer. Du stöttar inköpsavdelningen med data och analyser för bättre beslutsunderlag och bidrar till effektivare processer och enhetliga rutiner för prishantering i organisationen

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Hantera och uppdatera prisunderlag från leverantörer.
  • Arbeta i SAP med att ta fram, analysera och registrera prisdata.
  • Säkerställa att priser och villkor blir korrekta i systemet.
  • Förbättra rutiner och arbetssätt för en smidigare process.
  • Delta i projekt som utökar prishanteringen till fler enheter i Norden och Baltikum.
  • Ha tät dialog med interna och externa kontakter för att säkerställa smidiga prisjusteringar.

Vi söker dig som

  • Har administrativ erfarenhet, gärna inom prishantering eller inköp.
  • Är trygg i Excel och van vid att jobba med stora datamängder.
  • Är strukturerad, noggrann och analytisk – men också initiativtagande och lösningsorienterad.
  • Talar och skriver flytande på svenska och engelska, då båda språken förekommer i tjänsten.
  • Har erfarenhet av SAP (meriterande).

Övrig information

  • Uppdragslängd: Omgående – 1 år fram med chans till förlängning/överrekrytering.
  • Omfattning: Heltid.
  • Placering: Häggvik, Stockholm (2 dagar/vecka på distans möjligt). Möjlighet till parkering finns.

Läs mer om Saint-Gobain här.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas.

Har du frågor?

Maja Cramne eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: Q0B0CR

Senior Talent & Acquistion Partner till Bank!

Sundbyberg

Heltid

Konsultuppdrag

för 2 dagar sedan

Servicepersonal till kortare uppdrag som utgår ifrån Kungsholmen!

Kungsholmen

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 vecka sedan

Servicepersonal till kortare uppdrag i Liljeholmen!

Liljeholmen

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 vecka sedan

Strukturerad administratör tilll familjärt företag

Stockholm

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 vecka sedan

Vi söker en Kontorsansvarig!

Centrala Stockholm

Heltid

Rekrytering

för 2 veckor sedan

Swedbank AB

Issuing Specialist till Swedbank

Swedbank AB

Stockholm

Heltid

Konsultuppdrag

för 4 veckor sedan