
Junior Administratör till välkänd mediekoncern!
För vår kunds räkning som är en stor mediekoncern, söker vi en driven Junior Administratör. Här får du möjlighet att bli en del av ett engagerat team som präglas av framåtanda och relationer, där din insats direkt bidrar till att forma exklusiva chefsnätverk.
Stockholm
N/A
Heltid, Heltid, 3 veckor med god chans till förlängning
Konsultuppdrag
Om tjänsten
För vår kunds räkning söker vi dig som vill få en inblick i mediebranschen under ett vikariat på 3 veckor med goda chanser till förlängning.
I tjänsten som Junior Administratör kommer du att tillhöra produktionsavdelningen för chefsnätverk. Chefsnätverk samlar ledare från olika branscher som träffas flera gånger per år – på utbildningar, nätverksträffar, kvälls- och lunchevent. Som Junior Administratör har du en nyckelroll i att se till att allt bakom kulisserna flyter på och arbetar nära administration- och produktionschefen. I tjänsten kommer du stötta i allt från planering och koordinering till praktiskt genomförande chefsnätverksmöten och event.
Du erbjuds Möjlighet att få inblick i en stor mediekoncern och samtidigt få erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter
- Säkerställa att all information i CRM-systemet är korrekt och uppdaterat
- Boka lokaler, lägga in inbjudningar och säkerhetställa att allt är förberett inför event
- Skriva ut namnlappar, kuvert och annat material inför nätverksträffar
- Koordinera scheman och stötta i den dagliga administrationen
- Avlasta administrations- och produktionschefen med diverse arbetsuppgifter
- Hjälpa till i produktionen bakom våra nätverksträffar, utbildningar och event
Vi söker dig som
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat arbete inom exempelvis restaurang, event, butik eller liknande
- Har mycket goda datorkunskaper
- Trivs i ett högt tempo
- Har möjlighet att börja omgående
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då bägge språk används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande roll tidigare
- Arbetat administrativt i ett CRM system tidigare
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann och strukturerad, med ett öga för detaljer
- En doer som får energi av att bocka av listor och hålla ordning
- Prestigelös och flexibel – du hugger i där det behövs
- Drivande och självgående – du tar ansvar för ditt arbete och driver det framåt
- God kommunikationsförmåga och förmåga att ställa frågor vid osäkerhet Du trivs i ett högt tempo, där ingen dag är den andra lik, och du gillar att vara med där det händer.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Har du frågor?
Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsteamet på stv1@academicwork.se. Ange annons-ID PETO3F i mailet.