Academic Work Logo
Sökresultat
Annons ID: GC78BI
Juni Technology AB

Payment Operation Assistant på deltid till fintechbolaget Juni

Är du student och vill arbeta på deltid där du får arbeta hands-on med betalningsflöden och transaktionsvalidering? Är du dessutom noggrann, ansvarstagande och trivs i ett högt tempo? Då kan detta vara rollen för dig! Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande.

Juni Technology AB

Stockholm city

Omgående till årsskiftet

Deltid, 3 dagar/vecka

Konsultuppdrag

Möjlighet till distansarbete

Om tjänsten

Juni är ett snabbväxande fintechbolag som erbjuder en digital plattform för finansiell hantering. Nu söker de en noggrann och ansvarstagande student för en deltidsroll som Payment Operation Assistant. I rollen kommer du att stötta ett mindre team med att säkerställa att pengaflöden mellan konton sker korrekt och enligt uppsatta rutiner. Du blir en viktig del i att avlasta teamet med administrativa uppgifter och kommer att få en gedigen introduktion av teamets Payment Specialist. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Academicwork med start omgående som sträcker sig fram till årsskiftet.

Tjänsten är på deltid, tre dagar i veckan, med arbetstider som sträcker sig mellan 11.30 och 16.00 med möjlighet att arbeta heldagar 9-17. Du förväntas vara på plats på kontoret två dagar i veckan, medan resterande arbetstid kan utföras på distans.

För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan - klicka här för att beställa hem ett utdrag redan nu.

Du erbjuds Vi erbjuder en flexibel deltidstjänst som ger dig värdefull erfarenhet inom finansbranschen. Du blir en del av ett stöttande team där du får lära dig mer om komplexa betalningsprocesser och bidra direkt till Junis framgång.

Arbetsuppgifter

I rollen som Payment Operation Assistant kommer du främst arbeta med följande arbetsuppgifter:

  • Säkerställa att pengar flyttas korrekt mellan konton enligt Junis rutiner
  • Validera transaktioner så att belopp, valuta och mottagarkonto blir rätt
  • Arbeta i färdiga Excel-mallar och andra interna system
  • Stötta Payment Specialist med manuella flöden och PayOps-processer

Vi söker dig som

  • Pågående studier, gärna inom ekonomi eller liknande område
  • Har god logisk förmåga och är van vid att arbeta noggrant
  • Grundläggande kunskaper i Excel
  • Kommunicerar obehindrat på engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du har

  • Tidigare erfarenhet från bank, finans eller liknande kontorsmiljö
  • Erfarenhet av administrativa uppgifter
  • Arbetat i en liknande roll tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Noggrann
  • Ambitiös
  • Självgående
  • Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Har du frågor?

Erik Örtegren eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth5@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: GC78BI

Ekonomiassistent på deltid till bolag inom bank och försäkring!

Kungsholmen

Deltid

Konsultuppdrag

för 8 timmar sedan