
Customer Support Agent till Aspia
Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta på en teknisk support och har en bakgrund inom ekonomi. I rollen som Customer Support Agent kommer du ge stöd till kundanvändare och interna medarbetare som arbetar i Aspias affärssystem och dess integrerade undersystem.
Aspia AB
St:Eriksplan
Omgående
Heltid, 08.00-17.00
Konsultuppdrag
Möjlighet till distansarbete
Om tjänsten
Academic Work söker, för Aspias räkning, dig som vill arbeta i en teknisk support på ett växande bolag inom redovisning, lön och skatt. Bolaget arbetar i ett egenutvecklat affärssystem som kunder och interna medarbetare använder. Rollen innefattar hantering av inkommande ärenden via telefon och mejl, med fokus på handläggning, felsökning och navigering vid användarproblem.
Vi söker dig som kan börja omgående där uppdraget initialt sträcker sig sex månader med goda chanser till överrekrytering. Du kommer utgå från Aspias kontor på St: Eriksplan med chans till hybridarbete.
Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag med goda chanser till överrekrytering
- Ett sammansvetsat team med en välkomnande och inkluderande kultur samt en engagerad Team Leader
- Kompetensutveckling av ärendehantering inom kundtjänst med inriktning IT och ekonomi
- En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär
Arbetsuppgifter
- Hantering av ärenden via mejl och telefon
- First point of contact för kundanvändare och interna medarbetare vid felsökning av tekniska problem i Aspias affärssystem och dess integrerade undersystem
- Upprätthålla ett samarbete med Second Line och övriga tvärfunktionella team
- Bidra till utveckling av processer och rutiner
Vi söker dig som
- Har tidigare erfarenhet som kundtjänstmedarbetare
- God system- och datavana
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Det är meriterande om du har
- Utbildning inom ekonomi och/eller bakgrund/intresse inom IT
- Tidigare erfarenhet inom redovisnings- och/eller affärssystem
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen. Därför ser vi att du besitter nedan personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Lösnings- och kvalitetsinriktad
- Kommunikativ
- Ansvarstagande och driven
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Aspia AB
Vill du läsa mer om Aspia? Klicka här!
Har du frågor?
Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsteamet på sth5@academicwork.se. Ange annons-ID 3JZ0A3 i mailet.