Sökresultat
Annons ID: OZIW1P
Company logo

Junior Business Operations Support till internationellt företag i Malmö

Vill du bidra till att affärsprocesser flyter smidigt och effektivt? Vi söker en noggrann och ansvarstagande Junior Business Operations Support som trivs med struktur, siffror och samarbete.

Malmö

ASAP

Heltid, 80%, mån-fre

Konsultuppdrag

Möjlighet till distansarbete

Om tjänsten

I rollen som Junior Business Operations Support arbetar du nära Business Operations-teamet och stöttar med löpande administration, fakturahantering och uppföljning i inköpssystem. Du skapar underlag, koordinerar avtal och ser till att informationen till interna intressenter är korrekt och uppdaterad. Arbetet kräver struktur, noggrannhet och en god förståelse för ekonomiska flöden. Du kommer att ha en viktig roll i att hålla ordning och skapa förutsättningar för att teamet ska kunna fokusera på sina strategiska mål. Detta är ett interimsuppdrag som ska starta omgående och pågå till 2026-04-30. Du blir anställd av oss på Academic Work och är på uppdrag hos kund.

Du erbjuds

  • En varierad roll med insyn i affärsprocesser, ekonomi och administration
  • Möjlighet att utvecklas i en digital och föränderlig miljö
  • Arbete i ett engagerat och stöttande team med högt samarbete
  • En kultur som värdesätter ansvar, respekt och öppen kommunikation
  • Chansen att bidra till effektiva processer och skapa ordning i vardagen
  • En konsultchef som är med dig och stöttar dig hela vägen

Arbetsuppgifter

Denna roll innebär att ge administrativt stöd till Business Operations-teamet, med fokus på fakturahantering, orderprocesser och att säkerställa smidig intern kommunikation för att bidra till effektiva affärsprocesser.

  • Hantera fakturor och säkerställa att de följer etablerade processer
  • Skapa och följa upp Statement of Work, avtal och Purchase Orders
  • Uppdatera och kontrollera status i P2P-systemet
  • Skapa inköpsorder (Purchase Order).
  • Kommunicera löpande med interna intressenter om pågående uppdrag och resurser
  • Säkerställa att fakturor hanteras i tid enligt affärsprocessen.
  • Stötta teamet med övrig administrativ support för att frigöra tid till kärnverksamheten
  • Delta i teamets arbete för att förbättra processer och säkerställa korrekt information

Vi söker dig som

  • Är flytande i svenska och engelska
  • Har avancerad kunskap i Excel.
  • Lätt för att lära sig nya system.
  • Serviceminded med förståelse för professionell kommunikation både externt och internt.
  • God analytisk förmåga, problemlösningsförmåga och kommunikationsförmåga.
  • Har arbetat med SOW och PO

Det är meriterande om du har

  • Arbetat med ovan i internationella miljöer tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Stresstolerant
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Har du frågor?

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsteamet på mal01@academicwork.se. Ange annons-ID OZIW1P i mailet.

Baker Tilly Sverige

Vikariat för Nationell koordinator till Baker Tilly Sverige!

Baker Tilly Sverige

Malmö

Heltid

Rekrytering

för 6 dagar sedan