Academic Work Logo
Sökresultat
Annons ID: TZBXX7
Company logo

Kundservicemedarbetare Second Line Support

Vår kund, en ledande aktör inom drivmedelsbranschen, är på en spännande resa mot att bli branschens mest CO₂-medvetna företag. Nu söker vi en Kundservicemedarbetare mot företagskunder – välkommen med din ansökan!

Bromma blocks

13 November

Heltid, 40h/veckan - fasta arbetstider

Konsultuppdrag

Om tjänsten

Academic Work söker för kunds räkning en driven och serviceinriktad kundservicemedarbetare. Vår kund är en välkänd aktör inom drivmedelsbranschen, med stationer runt om i Sverige, och har en tydlig målsättning – att bli branschens mest CO₂-medvetna drivmedelsföretag med fokus på att avveckla fossila bränslen och driva en hållbar framtid.

Företaget präglas av en kultur där man värdesätter nyfikenhet, engagemang och omtanke – både gentemot kunder och kollegor. Med öppenhet, rättvisa, hållbarhet och lika möjligheter som ledstjärnor, strävar vår kund efter att skapa en arbetsmiljö där alla får växa och bidra.

Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett härligt team som tillsammans ansvarar för företagskunder. Ni sitter i ett öppet och modernt kontorslandskap tillsammans med övriga kundserviceteam, i ljusa lokaler endast en minut från tvärbanan.

Du erbjuds

  • Ordinarie arbetstid: 07.50 - 16.30 (40 min lunch)
  • Var tredje/fjärde vecka - arbetstid: 08:20 - 17:00 (40 min lunch)
  • Ej möjligt att jobba på distans

Du erbjuds en gedigen introduktion med stöd av en dedikerad buddy som hjälper dig att snabbt komma in i rollen. Här uppmuntras att utforska nya idéer, ta ansvar och visa omtanke – egenskaper som speglar företagets kultur. På sikt finns goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas i en miljö präglad av öppenhet, rättvisa och hållbarhet.

Arbetsuppgifter

  • Hantera inkommande supportärenden från företagskunder via telefon och mail
  • Hantera frågor kring fakturor, drivmedel, konton, kort, felanmälningar och kredithantering
  • Hantera kortansökningar i klientens system
  • Ha nära kontakt med angränsande team och avdelningar som sälj-, reskontra- och kreditteamet

Vi söker dig som

  • Har en avslutad gymnasieutbildning
  • Relevant arbetslivserfarenhet inom service och administration
  • God system- och datavana med förmåga att snabbt sätta dig in i nya system
  • Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, i tal och skrift

Det är meriterande om du har

  • Erfarenhet av korttransaktioner och betalflöden
  • Tidigare erfarenhet inom kundtjänst/support med telefon och mail som arbetsverktyg
  • Har erfarenhet av att arbetat med arbetsuppgifterna beskrivna för rollen
  • Kunskap om eller erfarenhet av CRM-system, exempelvis Salesforce

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Optimistisk
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande
  • Intellektuellt nyfiken
  • Respektfull

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Har du frågor?

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsteamet på stv1@academicwork.se. Ange annons-ID TZBXX7 i mailet.

RCO Security AB

Junior supportmedarbetare till RCO Security!

RCO Security AB

Stockholm, Solna

Heltid

Konsultuppdrag

för 3 dagar sedan

Kundsupport till DNB Bank/Autolease

Stockholm City

Heltid

Konsultuppdrag

för 2 veckor sedan