Academic Work Logo
Sökresultat
Annons ID: 0SVLEQ
Company logo

First line support till globalt bolag

Vill du kombinera ekonomi och kundsupport, då är rollen som First line support något för dig. I denna roll kommer du att vara en del av ett engagerat och mångsidigt team som varje dag stöttar sina kunder på bästa möjliga sätt. Vi ser fram emot din ansökan!

Göteborg

Mitten av augusti

Heltid, årsskiftet

Konsultuppdrag

Om tjänsten

Som Kundtjänstmedarbetare är du en viktig del av teamet och bidrar till att skapa positiva kundupplevelser. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter och samarbeta med olika delar av organisationen. Vill du därför bli en del av ett engagerat och mångsidigt team där kunskap, kvalitet och arbetsglädje står i centrum? Vi söker nu dig som brinner för service och vill vara först på plats när kunder behöver stöd!

Som First Line Support blir du en viktig kugge i ett erfaret team som tillsammans hjälper kunder att använda marknadsledande programvaror ekonomi. I rollen kommer du främst ha kontakt med kunder via telefon och ärendehanteringssystem.

Du erbjuds

  • En varierad roll som kombinerar ekonomi och kundsupport
  • Foten in på ett marknadsledande företag inom sin bransch
  • Chansen är lära och växa tillsammans med många kompetenta och erfarna kollegor

Arbetsuppgifter

  • Ge snabb, effektiv och professionellt stöd via telefon och ärendehanteringssystem
  • Säkerställa att ärenden hanteras enligt etablerade processer
  • Leverera enligt uppsatta KPI:er och bidra till hög kundnöjdhet
  • Identifiera och lösa problem

Vi söker dig som

  • Har utbildning inom IT och/eller ekonomi – gärna med inslag av redovisning
  • Har erfarenhet av kundkontakt och support
  • Är bekväm med datorer och moderna kommunikationsverktyg
  • Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska då dessa språk används dagligen i arbetet

Det är meriterande om du har

  • Om du kommer från en liknande roll där du hanterat kundsupport relaterat till ekonomiska programvarufrågor

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande
  • Kreativ och nyfiken

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Har du frågor?

Amanda Rees Fager eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 0SVLEQ

Kundtjänstmedarbetare till Kungsbacka

Kungsbacka, Göteborg

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 dag sedan

Kungälv Energi

Kundtjänstmedarbetare med hjärta för service

Kungälv Energi

Kungälv

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 vecka sedan

Kundtjänst till företag inom finansbranschen

Göteborg

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 vecka sedan