
Utläggsadministratör till Swedbank
Har du en bakgrund inom ekonomi, lön eller HR och är på jakt efter ny utmaning? Då har vi jobbet för dig! Vi hjälper nu Swedbank i Östersund att hitta en ny stjärna till deras löneavdelning. Varmt välkommen med din ansökan redan idag - urval sker löpande!
Swedbank AB
Östersund
Omgående
Heltid
Konsultuppdrag
Om tjänsten
För Swedbanks räkning söker vi en administratör för hantering av utlägg för ett konsultuppdrag. I rollen som administratör inom utlägg kommer du framförallt arbeta med att granska och kontrollera medarbetares utlägg så att de följer interna riktlinjer och skatteregler.
Du kommer att bli anställd av oss på Academic Work och arbeta på ett längre uppdrag hos Swedbank, uppskattningsvis 1,5 år. Vidare kommer du att ha en engagerad konsultchef från Academic Work som kommer att stötta och coacha dig under uppdragets gång.
För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan - klicka här för att beställa hem ett utdrag redan nu.
Du erbjuds
- Möjligheten att få in en fot hos en av Sveriges största banker
- En engagerad konsultchef från Academic Work
Arbetsuppgifter
- Hantera ärenden i deras ärendehanteringssystem
- Ta fram statistik kopplat till utläggshantering
- Effektivisera och förbättra utläggsprocessen
- Löpande kommunikation med chefer och medarbetare kopplat till utlägg
Vi söker dig som
- Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, lön eller HR
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då kommunikation och dokumentation genomförs på båda språken
- Trivs med att arbeta i team och har god kommunikativ förmåga
Det är meriterande om du har
- Arbetslivserfarenhet inom lön eller ekonomi
- Är van vid att hantera administrativa processer och ärendehantering
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande
Övrigt
- Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid, kontorstider
- Placering: Östersund
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Har du frågor?
Gabriella Ivnäs eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sun01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: KSNKO5