My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15104101

Ekonomiassistent på heltid inom leverantörsreskontra

Nu söker vi dig som är i början av din karriär och vill utvecklas inom leverantörsreskontra för vår kunds räkning; ett ledande företag inom fastighetsbranschen. Denna tjänst erbjuder inte bara arbete med leveranstörsreskontra utan också möjligheten att arbeta tillsammans med omtänksamma och kompetenta kollegor. Läs mer nedan och ansök idag, då start är omgående!

Ansök här

Plats: Stockholm

Jobbkategori: Ekonomi/juridik/inköp

Omfattning: Heltid, 40h/v

Startdatum: Augusti

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vi söker för vår kunds räkning en Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Uppdraget är på heltid med start i augusti och sträcker sig till årsskiftet med chans till förlängning. Här ges möjligheten att kliva in i ett dynamiskt företag med tillväxt och förändring i fokus. De är dedikerade till att skapa effektiva och innovativa lösningar inom fastighetsbranschen och strävar alltid efter att vara i framkant när det gäller affärsutveckling och processoptimering.

I rollen som ekonomiassistent tillhör du redovisningsavdelningen om 25 kollegor där du kommer att hantera leverantörsreskontra inom koncernen. Detta genom att samla och registrera inkommande leverantörsfakturor och supportera organisationen med konteringsfrågor och attestering av fakturor.

Vi söker dig som

  • Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, i så väl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
  • Har eftergymnasial examen inom ekonomi
  • God system- och datavana

Det är meriterande om du:

  • Har arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra sedan tidigare

För rollen värderar vi dina personliga egenskaper högt och söker dig som är självgående, fokuserad på att hitta lösningar och trivs med att samarbeta i team i en föränderlig arbetsmiljö. Du bör vara driven och ödmjuk, samt ha förmågan att ta ansvar för ditt arbete och vara självständig.

Övrig information:

  • Start: Augusti
  • Uppdrag: Till årsskiftet med chans till förlängning
  • Omfattning: Heltid, 40 h/v
  • Placering: Stockholm, centralt
  • Bakgrundskontroll: UC-kontroll kommer genomföras i denna rekryteringsprocess

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Lizette Wiedel eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stn01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15104101

Ansök här