My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15103687

Nordisktalande mötesbokare till Reliable AB!

Reliable AB

Talar du svenska och norska, danska eller finska och har ett intresse för kundrelationer och affärsutveckling? Söker du en roll där du kan utveckla din säljförmåga och skaffa dig relevant erfarenhet är det här rollen för dig! Ansök redan idag då vi arbetar med ingående urval.

Ansök här

Företag: Reliable AB

Plats: Stockholm

Jobbkategori: Försäljning

Omfattning: Heltid, 1-3 dagar per vecka, minimum 50h/månad

Startdatum: Enligt överenskommelse, så snart som möjligt

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Reliable AB utvecklar sina säljuppdrag med nischad talangrekrytering, direkt från universitet och högskolor. De arbetar i en ungdomlig miljö med unika förutsättningar för att kunna bemanna och optimera resultat för alla typer av säljuppdrag. Varje kundkontakt är en marknadsföringsmöjlighet och de lägger stor vikt vid att den som representerar en kund alltid har en relevant utbildning, känner till marknaden, företaget och den produkt den representerar. I denna roll kommer ditt huvudsakliga ansvar att vara att boka möten för Reliables kunder, och erbjuda dem de bästa förutsättningarna för deras affärsutveckling.

Du erbjuds

  • En spännande upplevelse där du kan utveckla dina säljkunskaper
  • En dedikerad konsultchef för att hjälpa och vägleda dig i din roll och framtida karriärväg
  • En konkurrenskraftig lön med möjlighet till en generös provision

Arbetsuppgifter

  • Prospektering och generering av leads: Identifiera och undersök potentiella kunder eller partners genom olika kanaler
  • Relationsbyggande: Utveckla och upprätthålla starka relationer med kunder, förstå deras behov och säkerställa exceptionell serviceleverans
  • Pipeline Management: Hantera och uppdatera CRM-systemet, föra korrekta register över interaktioner, leads och möjligheter
  • Bokning av möten: Att sätta samman kunder med sina potentiella kunder och organisera dessa möten.

Vi söker dig som

  • Har en pågående högskoleutbildning, med minst ett år kvar av studierna, på minst 50 % studietakt
  • Har mycket goda tal- och skriftfärdigheter i svenska och norska, danska, eller finska, då arbetsuppgifter sker på båda språken
  • Har intresse för affärsutveckling, försäljning och kundrelationer
  • Har tidigare erfarenhet från försäljning eller kundservice

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Självutvecklande
  • Serviceinriktad
  • Resultatinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Reliable AB

Läs mer om Reliable AB här.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Emma Nydén eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sts05@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15103687

Ansök här